Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5-бөлім:«Өнер» Мектеп: ЖШС «Абай Құнанбаев атындағы мектеп»
Күні: 16.09.2019 Мұғалімнің аты-жөні :Оспанбекова Элеонора Сатинбековна  
Сынып: 3 А Қатысқандар: Қатыспағандар саны:
Сабақтақырыбы Зат есім. Зат есімнің тәуелденуі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу) 3.4.2.5 негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау 3.1.5.1 аудио-бейнежазба мазмұны бойынша көзқарасын (келісу/келіспеу себебін )/ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып білдіру 3.1.4.1 тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп әңгіме құрап айту 3.4.2.2 тәуелдік жалғауларының қолданысын білу
Сабақмақсаттары Берілген мәтіннің негізгі бөлімдерін анықтау;оны түсіну және түсінгенін көрсете алу.
Жетістік критерилері Берілген мәтіннің негізгі бөлімдерін анықтайды;оны түсінеді және түсінгенін көрсете алады.
Тілдікмақсаттар   Тақырыпқа қатысты сөздер мен сөз тіркестерін меңгереді, сөйлеу тілінде қолданады. Грамматикалық ерекшеліктерді ажыратады. Сауатты жазып, ауызша ойын жеткізе алады.
Құндылықтардыдарыту     Оқушылардыіскерлікке, ізденіске,ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Пәнаралықбайланыстар Қазақ тілі және әдебиеті
Алдыңғы меңгерілген білім    
Сабақбарысы
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері Сабақтажоспарланғаніс-әрекет   Ресурстар
Сабақтың басы 4 минут Ұйымдастыру  кезеңі Оқушалырдың  сабаққа  дайындығын  тексеру,  жағымды  көңіл-күй  орнату Оқушыларға 4 топқа тқрт түрлі заттар беріп, олардың аты, түрін, санын және не істейтінін анықтау.   (Т,Қ) Берілген сызба бойынша сөз таптары туралы ой қорытындысын жасау. (Ж,Т,Қ) Өнерге қатысты сөздерді сөз таптарына жіктеу. Керекті сөздер: әнші, өнерлі, әшекейледі, мүсін, жеті, әдемі, сегіз, шырқады, күй т.б. Сабақтың  тақырыбы мен  мақсатын  хабарлау. Мақсаты  негізінде  бағалау  критерийлерін  анықтау. Тақырыпқа байланысты кесте  
     
Сабақтың ортасы 3 минут       5 минут                   5 минут         10 минут               2 минут     5 минут         3 минут       (Ұ, Ж) «Әнші қоян» ертегісін тыңдау. Тыңдаған материал бойынша айтылған өзгенің пікіріне өз көзқарасын білдіру.     (Ө,Қ) Мәтіндегі қарамен жазылған сөздерді кестеге орналастыру. Мен музыкалық мектепте оқимын. Менің домбырам шағын. Оны атам сыйға тартқан болатын. Домбыра тартуды бес жасымнан үйрендім. Астана қаласында өткен өнер сайысына қатыстым.  Жарысқа жан-жақтан домбырашылар келді.  Мен сайыста жүлделі орынға ие болдым. Бұл менің – алғашқы жеңісім.        Талдауға берілген сөздер: қалам, домбыра, қағаз.   (Т,Қ) Тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, әңгіме құрау. Тірек сөздер: Әли,музыкалық мектеп,домбыра тарту, өнер сайысы, жүлделі орын,алғашқы жеңіс. Жоспар: Менің мектебім.Өнер сайысы.Алғашқы жеңісім.     Үлестірмелі  парақтар                                
Сабақтың соңы 3 минут Рефлексия. -Бүгін  мен ……………………  үйрендім. -Маған  сабақта ……………….  қиындық  туғызды. -Келешекте  маған ………………  назар  аудару  керек. Бағалау: Сабақтың  басында  құрған  бағалау  критерийлеріне  қайта  оралу. «Тау  шыңы»  бойынша  өзін-өзі  бағалайды.   Слайдта  жазылған  сөйлемдер     Стикерлер  мен  тау  шыңы
  Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Дифференциациялық тасырма. Оқушыларға өздеріне орындай алатын тапсырманы таңдауға мүмкіндік беріледі.Әр бала өз деңгейіге сай тапсырманы орындайды.      Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекеттүрлері.  
Banner Content

0 Comments

Leave a Comment

This is a Sidebar position. Add your widgets in this position using Default Sidebar or a custom sidebar.